Logo KBBA

Lazada Malaysia Big Baby Fair

March 29, 2017

salam..

hai... selamat petang KORANG
masih lagi berkisahkan LAZADA
OHH hoii..minggu lepas lazada bithday sale
minggu nie sambung lagi dengan sale
BIG BABY FAIR



betambah la rambang mata ioussll nie
 memang sesuai untuk mummy like me yang kaki shopping on9 haha
naik juling dh mata tengok sale dekat LAZADA
harga menarikkk sangat-sangat!
rugi pula kalau tak sempat nak GRAB!
BIG BABY FAIR berlangsung dari 27 mac 2017 hingga 2 April 2017 sahaja
ADA MASA LAGI

 JOM RAMAI-RAMAI
cuci mata sambil cuci poket shopping harga giler-giler murah weh!!!
diskaun sehingga 85%

OKAY UNTUK

CONTEST BIG BABY FAIR DARI LAZADA 

saya nak jawab 3 soalan je mudah dr lazada

1. BRAND DIAPERS PILIHAN SAYA
Hasil carian imej untuk dryper wee wee dry

DARI zaman anak pertama lagi brand nie memang menjadi pilihaN AKU. semestinya DRYPERS WEE WEE DRY sebab kualiti diapers NI , mampu bertahan sehingga 6-8 jam.kira sesuai untuk pakai waktu tidur, tak mudah bocor dan senang dipakai. Paling utama kulit anak-anak tak jadi ruam atau kegatalan...ohh ya bukan semua jenama sesuai untuk kulit bayi tau. kena pandai pilih.jadilah pengguna yang bijik :)

2. SUSU FORMULA PILIHAN SAYA

Hasil carian imej untuk dutch lady

Untuk jenama susu fomula yang menjadi pilihan aku untuk kaisara dan kalff ialah Brand Dutch Lady nie. susu ini sangat sesuai tau untuk diaorang dan bagus dalam membentuk perkembangan minda anak-anak aku sebab mengandungi nutrisi yang di perlukan oleh kanak-kanak..kalau time baby dulu pun okay je diaorg guna susu nie..tak ada masaalah kembung mahupun sembeli sebab tu aku guna susu nie dari dulu lagi.


3. PRODUK PILIHAN AKU DARI LAZADA 

haa.. nie antara produt dari lazada yang menarik perhatian aku
2 in 1 BLACK BOARD & WHITE BIARD EASEL SET
teringin sangat nak beli untuk kalisara & kaliff 
sebab kaisara dah pun pandai menulis dan mengeja
dah 6 tahun kan mestilah pandai...hehe

aku rasa board nie memang sesuai lah untuk diaorang kan kan
Harap-harap boleh masuk dalam wishlist akan datang
senarai barang yang wajib aku beli nanti hahaha
siap ada FREE GIFT lagi
best wehh kalau dapat GRAB!

Product details of Maigao Mickey Blue Wooden 2-in-1 Black board & White board Easel Set

Did your young artists mistake your home walls for canvas? Terrify no more, Wooden Portable 2-in-1 Blackboard and Whiteboard Easel Set can let your children’s draw and write anything they want without leave any ugly wall stains. 
Best features
Wooden Portable 2-in-1 Blackboard and Whiteboard Easel Set is suitable for children aged 3 and above. Features double-sided drawing board (whiteboard and blackboard). It can let your children’s play and at the same time learn to write or draw!
Size after assembly: 100 x 44 x 52 cm
Drawing area: 38 x 47.5 cm
Weight: 5kg
Free Gift:
  • 4 Marker pen
  • 1 box chalk
  • 1 set magnet number
  • 1 set magnet alphabet
  • 1 chalk handler
  • 1 magnet ruler
  • 1 white board eraser
  • 1 black board eraser
  • 5 magnet 

sempenan dengan BIG BABY FAIR
banyak barangan baby dengan harga diskaun sehingga 85% 
tunggu apa lagi jom membeli di LAZADA



pssstt: contest untuk blogger jom join ramai-ramai 
klik sini

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^