Logo KBBA

REVIEW: SHOPPING ONLINE DENGAN EZBUY

April 27, 2017

SALAM..

hai morning all..
Hari ni aku nak share sedikit pengalaman tentang EZBUY
SALAH SATU ONLINE SHOP yang tidak asing lagi di malaysia
semakin hari semakin canggih kan teknologi masa kini
Nak membeli-belah barangan luar negara dengan perkhidmatan online dengan mudah tak?
haa..jom singgah website EZBUY.MY

Apa itu EZBUY??

Ezbuy adalah sebuah pembekal professional yang memberi perkhidmatan membeli belah dalam talian. Ditubuhkan pada tahun 2010 lagi dan menjadi platform membeli-belah di luar negara yang pertama dan terbesar di Singapura. Sehingga hari ini, ezbuy menyediakan perkhidmatan membeli-belah dari China, Taiwan, Amerika Syarikat, Singapura, Malaysia, Australia, Thailand dan akan memperluaskan lagi perkhidmatan kepada lebih banyak negara.



taraaa...website inilah yang menawarkan jualan barangan 
terutamanya dari China yang di katakan murah..
jangan risau! korang tak perlu belajar bahasa cina pun boleh 
je nak berbelanja di EZBUY
sebab mudah dan boleh pilih dalam Bahasa melayu :)

PENGALAMAN MEMBELI DI EZBUY

Disebabkan ramai yang kata murah, makanya aku pun
cuba untuk membeli belah dengan ezbuy
mula-mula sekali kena daftar dulu yer..
REGISTER ACCOUNT macam dekat bawah nie
masukkan email dan user id dan Password
mudah sahaja...!



Bila dah ada akaun lagi senang korang nak shopping
haa kat bawa  nie akaun aku yang dah berjaya di daftarkan..hehe
 siap dapat mata ganjaran lagi untuk pertama kali Log in
100 Mata ganjaran bersamaan RM1.00



okay , seterusnya cara pembelian dekat website ezbuy 
pun sangat mudah dan cepat...
korang tak perlu nak convert duit bagai..
harga yang dipaparkan dalam Ringgit Malaysia jer..
boleh terus buat bayaran dengan menggunakan ONLINE Banking 
yang BESTNYA , terdapat pebagai barangan yang ditawarkan Antaranya 
pakaian, barangan perhiasan rumah, handbeg cantik-cantik, peralatan elektrik
ohhh hoii..Rambang mata wehh!!!
tak beli nanti rugi plak rasa hahaha sebab murahkan..

ANTARA BARANGAN YANG MENARIK DI EZBUY






bukan yang nie sahaja ada banyak lagi..
ada macam-macam lagi katagori yang korang boleh pilih macam dekat atas nie
harga pun memang murah-murah aje siap ada sale lagi..
dalam banyak-banyak barang kat website nie
aku dah pun selamat bershopping di sini
tengah menanti barang aku sampai sahaja
nak tengok x aku beli apa??hehe



Antara barangan pilihan aku KASUT
i like bunga hahaha
harga pun boleh tahan murah kan..so cepat-cepat grab
NI BARU SATU ADA LAGI YANG DAH GRAB awal-awal hehehe

so, korang tunggu apa lagi
jom membeli-belah di online shop EZBUY.MY
mudah, murah dan cepat!

psstt..baru je bebrapa hari lalu aku oder..hari nie barang dah shipping out..
menanti barang sampai sahaja dr china.i teruja tau hehehe :)

ohh yaa sebelum aku terlupa
KHAS UNTUK PEMBACA BLOG AKU

klik SINI

untuk dapatkan voucher percuma 
untuk kali pertama mendaftar dari EZBUY

untuk makluman lebih lanjut tentang Ezbuy ; 
Website ezbuy.my
Instagram @ezbuy.my


nota : enjoy shopping with ezbuy.my, have a nice day  ^_^









You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^