Logo KBBA

BERBELANJA DI LAZADA DENGAN VOUCHER MENANG CONTEST

January 22, 2018

Last Month aku merupakan
salah seorang Pemenang Kedua #bloggercontest Lazada..
yeaahhh tersenyum sampai ke telinga weh!
tak sangka Entry aku terpilih juga
selepas beberapa kali turut serta dalam contest anjuran Lazada heeee

Rezeki aku lah kali nie...
 aku antara 15 Peserta yang memenangi tempat kedua
 dengan hadiah berupa Voucher RM150.00
Korang baca entry sini tau. 

perghhh banyak tu...
nak buat apa yer?
 Ofcoz la berbelanja di Lazada
dah alang-alang ada sale hujung tahun aku cuba la grab barang
yang aku teringin

Nak tahu tak aku beli apa?
alhamdulillah barang-barang aku dah pun selamat sampai 2 minggu lepas
dah lama nie entry terperam tak sempat update
sebenarnya nak wish thank you LAZADA servis yang tiptop
sokmo laju jer barang-barang aku sampai
walaupun kebanyakan barang aku oder yang dari luar negara
barang sampai mengikut date yang di berikan
kira tak menghampakan lah gitu!

okay apa yang aku beli tak banyak
aku grab 4 item sahaja dekat lazada
macam dekat bawah nie






first time aku beli kasut dari lazada
saiz kaki memang ngam-ngam
mula-mula macam cuakk juga nak beli takut nanti saiz kaki tak muat atau terlebih besar
tapi lepas jer baca semua review 
ada suggestion dari customer suruh ambik satu saiz lebih besar dari
yang biasa kita pakai
so, aku pun ikut la tips itu..
dan memang muat-muat kaki

aku belikan sepasang juga kasut buat mr.husband hehe
pun sama memang padan dan cantik jer kasut-kasut dari China tu
baju pun padan dan cantik materialnya
kira berbaloi-baloi la berbelanja kali ini hehe

yeaahhh..i'm happy shopping with LAZADA ^_^

Total keseluruhan aku beli adalah sebanyak RM 149.40
tak termasuk caj Pos
aku guna sebaiknya Voucher itu tau  hehehe
aku tambah sikit sahaja untuk kos shippping




nota: ini adalah pembelian pertama dengan Lazada sempena tahun 2018 hewhewwww




You Might Also Like

10 pesanan ditinggalkan

  1. fuuhh bestnya.. cikyan pon skg dah berjinak2 dgn lazada.. best jugak brg2 dia..

    ReplyDelete
  2. allhamdulillah... rezeki.... bestnya dpt vaucer

    ReplyDelete
  3. wahhh, best la dapat shopping kasut! cantik!

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah rezeki .. cntik kasut tu

    ReplyDelete
  5. Wow bestnya... Tahniah untuk kemenangan tu...

    ReplyDelete
  6. tahniah ...tak pernah lagi shopping kt lazada ni haha

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah.. rezeki tu kan.. ina baru nak gunakan voucer tu .Heee...btw terimakasih sangat.Terjumpa artikel awak.Tersu ina redeem

    ReplyDelete
  8. wow seronoknya.. takut gak beli kasut n baju online. stakat ni penah jugak kena tipu.. tu jadi xmo caya da..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^