Logo KBBA

SUNYI DAN SEPI

October 12, 2011

Nape la ari nie tetiba rasa sunyi dan sepi..hmm,bosan pun ada juga.mungkin sebab kawan sekerjaku tiada.masing2 sedang bercuti.xdapat la aku nak berceloteh..hehehe.bos pun cuti..dah xtahu nak buat apa2.pada hal kerja banyak...huhuhu.games pun dah bosan nak main.
mungkin aku perlu mencari sesuatu dalam diri ini terlebih dahulu..untuk masa yang aku ada ini..dr bazir begitu saja.mungkin baik untuk aku update this blog..hehehe.dah lama xmencoret2..di sini

kalau nak mencoret di sini rasa macam2 yang nak di kongsikan.al-maklum la..otak ini asyik bekerja je jadi macam2 peristiwa yang berlaku xsempat nak di savekan dalam otak nie..kadang2 terlupa macam tu aje..adoooii aiii..apa la nasib badan nie...!!

tetapi benda yang pasti akan aku ingat dan kenangkan adalah saat tumbesaran my baby boo..Nur Kaisara Insyirah..n' my lovely Husband..hihihi.jap lagi nak upload pic my baby yang lates 6 & 7 month

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^