//]]>

~stress~

November 21, 2011

Bila saya rasa stress...otak pun jemmmm!!

aduhh..tetiba ja rasa stress ngan keadaan sekeliling..rasa macam banyak plak beban dan masalah yang terpaksa ditanggung...padahal bukan besar sangat pun masalah..

Rasa stress dengan kerja yang bakal tamat  ..mana la nak cari kerja baru, nak sesuaikan diri ngan keadaan baru nanti...gaji baru..kwn baru...macam2 lagi la..pening2..:'(

kadang2 bila pikir balik masalah kita nie ..mungkin orang lain lagi banyak masalah dari kita tapi mereka cool2 ajer..tapi aku?? tak rasa macam tu pun..kenapa ekk??nak kongsi masalah dengan kwn???takut nt membeban otak dan telinga  kwn yang memdengar masalah kita..xsuka la nak menyusahkan kwn2..kesian plak kat diaorg.so, pikir sendiri, tanggung sendiri, selesaikan sendiri la jawabnya...hehehe

"mengharapkan keajaiban terjadi..."wink..wink..wink..

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. Farah dah try mintak2 keja lain x? Insya-Allah..ada rezeki tu nanti cuma cepat atau lambat je. Bawa bertenang banyak2..Imah doakan Farah dapat kerja dengan gaji & environment mcm yang farah nak

    ReplyDelete
  2. thanks imah..kita harap macam tu la juga..
    :)

    ReplyDelete
  3. uiks...ingatkan saper permata biru..follow my blog yer,nanti sy follow bolg awak juge..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^