//]]>

MeNbiLaNg HaRi...

December 29, 2011

aduh..seribu satu perasaan...untuk membilang hari-hari terakhir di office..oppsss....silap bkn bilang hari menghintung jam dan minit sahaja lagi..cuma tgl sehari je lagi esk aku bekerja di'sini'..

seribu satu persoalan yang bermain di minda sambung ke tak?kerja lagi ke tak?pindah umh Ke tak?nak cari keja lain ke tak?nak ngasuh ank je ke nak cari pengasuh baru?bila la semua persoalan ini akn terjawab..kna buat byk plan nie..plan A.plan B, plan C...cukup kot..hehehe..

sebenarnya masih mengharapkan sesuatu seperti tahun2 sebelum ini...tp...

alhamdulillah..tetiba dapat berita baik sikit keputusaannya malam nanti..tak sabar nak tunggu diner mlm nt..tq bos!

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. hehhe...jgn lupa share berita baik tu tau...hu3

    ReplyDelete
  2. macam dah xder berita baik itu jer...:(
    kmi sedang bersedih...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^