//]]>

supper di tengah malam..

June 14, 2012

hai...

bloggggggg....
nak sokseh..sokseh sikit...
psssstttt (gosip..gosip..)
dah menjadi satu tabiat MyH untuk makan supper..
korang amalkan x?
amalan tidak sihat nie...! jangan ikut
kalau duduk di asrama dlu mmg ada la supper nie..
dalam kul 10.30 malam..
selepas penat study preep..tahu kan istilah-istilah di asrama..hihi
tapi kira ok la..sbb dekat asrama pun kadang-kadang mmg skip makan petang..
jadi, kalau makan supper ok juga..boleh alas perut
sementara nak tgu keesokan harinya..



tetapi Myh nie lain sikit..
walaupun dah kenyang makan nasi...
kadang2 tu dah tidor pun
boleh bangun lagi..
semata-mata nak makan lewat malam..hehe
lapar katanya..


taraaaaa...nie la makanan lewat malam semalam..
saya mmg dah kenyang sgt..
masakkan juga untuk MyHusband..
nanti xdapat tido pula dia..huhu...



nugget with sosej..cukup untuk makan berdua...
tapi saya ambil satu aje nugget+ 2 sosej..
dah kenyang kan..
makan juga sebab nak temankan MyH..
nanti xlalu pula dia nak makan..xda peneman..hihi..


nota: MyH nie xsuka makan sosej sangat..tapi gorengkan juga sbb ada banyak sosej yang adik tinggal dekat dalam freeze ari tue..( benda free janagan membazir).^o^


You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. saya pun mmg jenis kena makan dulu sebelum tido..tp kan tak gemuk2 jugak sy ni..hehehe.. :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^