//]]>

Rindu kaisara??

July 25, 2012

hai blog!

bila hari rabu aje..
rasa rindu pada kaisara menebal semacam aje..
rasa macam nak pergi ambik dia hari nie juga...
kalau la dapat pengasuh yang duduk sebelah rumah kan senang..
hari2 balik keja ja mst dpt main dgn kaisara..
dugaan..dugaan..

dlu tak terasa sangat..
mungkin sebab kaisara kecik lagi..
xreti nak main..
sekarang dah besar..
kalau balik umh aje macam2 yang nak di mainnya...
sampai satu tahap tu kna sorok kan barang mainannya..
sbb rumah dah bersepah-sepah..
teddy bear dia tu jgn harap la nak buat hias atas almari..
kalau balik aje..mesti usung..
ke sana..ke mari..
xnak tinggal ..
teddy bear green frog dengan pink penter
teddybear tu la mainan kaisara kalau mama malas nak layan dia..huhu

jangan marah ya sayang...
mama & papa sayang sangat2 kaisara..
esak mama pergi ambik kaisara okay!

nota: saya seorang ibu yang penyayang...tau..hihi..kadang2 menangis di malam hari bila teringatkan my baby boo..(sob..sob..sob..sedih la tuuu....)

You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. Sian nyee.. xpe..sabarlah ye.. naluri seorg ibu mmg mudah merindui anaknye [ begitu jugalah dgn anak.. lg kuat merindui ibunya.. cuma kita jek yg x tahu huhuhu..].. apa pn sabar lah ye.. cian ibu dan kaisara.. semoga dipermudahkan Allah hendaknye.. amin =)

    ReplyDelete
  2. kaisara duk ngan pengasuh ke? jauh erk pengasuh?kesian pulak..kalau sy pun mmg tak leh tahan rindu.. anak sy kalau nenek dia bawak berjalan kejap pun sy kt rumah tak leh duk diam dah rindu dia..hihik..

    ReplyDelete
  3. alolo..sian dia ..sabar yer mama kaisara ;D
    kaisara tinggal degn sapa mak ayah atau pengasuh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dgn pengasuh a.k.a. mak sedara saya..kiranya tok jang kaisara juga la..

      Delete

tinggalkan komen anda di sini ^O^