//]]>

Renungan BersaMa

August 01, 2012

salam..

selamat berpuasa.sedar tak sedar dah 12 ramadhan 1433.baru pukul 10 dah terasa letihnya badan.dahaga pula tu.sabarlah wahai hati.bila masuk bulan baru aje mmg busy sikit dengan kerja2.pagi nie sahaja dah 3 kali naik tangga turun tangga untuk urusan kerja. belum sampai petang lagi.

keletihan ini semua penangan lambat bangun sahur.mmg rushing giler time sahur tadi.nasib baik bgn panaskan bubur lambuk aje.tu pun sempat makan sikit aje dgn segelas milo panas.harap2 perut nie tak la meragam sangat.kalau meragam pun nak buat mcm mana kan kan?? dah nama pun puasa. tahan aje la.^_^

JangaN sesekali Mengeluh...(tetapi kadang2 terlupa juga..ehh tak baik tau!)..)


nota: setiap kesusahan dan kesukaran yang dilalui mengajar kita erti kesabaran. Sesungguhnya Allah SWT turunkan ujian kepada hambaNYA yang mampu menempuhiNYa. Sabar dan Redha.

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^