//]]>

isu semasa masa kini...apa ekkk??

September 19, 2012

salam..selamat pagi..

nak tanya pendapat reader sekalian...
agak2 korang la isu semasa yang tengah panas
di negara malaysia kita kini isu apa ekk??
nak juga tahu pendapat korang..
isu yang boleh diketengahkan
selain hal2 politik??

kes buang bayi yang terbaru tuu??
tp isu nie mmg dah lama terjadi dalam masyarakat kita..
cuma ibu2 yang membuang bayi sekarang nie lebih kejam...
campak bayi yang masih bernyawa bagaikan ..
sampah...
sedihhh hati kecik saya nie...
bayangkan lah kita yang pernah menjadi ibu tahu bertapa sshnya nak melahirkan anak..
tetapi ganjarannya seribu rahmat bila dapat besarkan anak yang kita kandung tu..
sungguh rugi ibu-ibu yang membuang bayi mereka yang tidak berdosa itu..
sudahlah berdosa dengan zina..
tanggung pula dosa membunuh zuriat sendiri..
walaupun anak itu anak yang tidak sah taraf..
jangan menambah dosa yang ada..tidak terampun...
semoga pintu taubat terbuka untuk korang yang pernah melakukan kesilapan..pulanglah kepangkal jalan...(sekadar nasihat dan ingatan kita sesama manusia)

selain itu...
rasanya isu tayangan filem innonsent of muslim??
dapat bantahan rayat seluruh dunia..
ada sapa2 tahu cerita lebih detail ttg ini tak??jom kongsi dengan saya..

kalau2 korang ada banyak isu terkini ttg malaysia..
kongsi la dengan saya..
nak gunakan isu yang ada
semasa temuduga nanti..
seya dalam kebuntuan..
harap korang dapat membantu...plzzz..plzz..plzzz...hehehe peace ^_^


nota: mood study dah tiba...semoga dapat membantu dalam temuduga nanti..insyallah..

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. pelan Transformasi pendidikan...cuba google..ni antara yg terbaru...jangan lupa yg Ketua setiausaha Negara dh tukar..Ketua pengarah perkhidmatan awam pun dh tukar...selain itu dptkan maklumat tentang jawatan yg dipohon misalnya bidang tugas...Isu kenapa malaysia ditubuhkan pada 16.09.1963 pun ok

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank..info yg berguna nanti nak google cari maklumat

      Delete
  2. yang terbaru...klik saja di gogle....semua ada....hari2 ada kisah baru sampai dah malas nak ambik tahu..huhuhuh..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^