//]]>

sakit mulut..

September 21, 2012

salamm....

selamat pagi!

aduhhh...sakit mulut la...
sakit mengalahkan budak-budak dah nie..
nk makan panas & pedas pun xleh
smlm rasa sakit sikit ja..
tgk-tgk ari nie dah rasa macam bengkak sikit kat bahagian bibir atas..
rasanya jadi putih-putih
dalam mulut tu..
xbanyak jadi satu tempat ja..
tp saya nie mmg jarang jadi macam nie..
kata doktor sebab kurang air..
tp minum air mmg dah banyak pun..
selalunya budak-budak yang akan jadi macam nie..
orang dewasa jarang berlaku....
tapi kan..
myhubby selalu je jadi sakit mulut nie..
sekali kena..aduhhh nak makan mmg susah..kan..kan..


modo: harap2 cepat sembuh..takut melarat pula nanti..ada petua tak??kongsi........



You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. ehm letak garam..mmg pedih tp cepat sembuh...cubit2 sini

    ReplyDelete
  2. kalo sweety guna garam..biarpun perit,tpi ok kot..(^__^)

    Salam kenal dri sweety..

    ReplyDelete
  3. kesiannya... biasanya taruk madu, sapu je.. kan madu penghilang banyak penyakit.. sedap pun sedap..

    cuma anak mama masuk wad sebab mula2 pecah2 mulut, pas tu terlalu banyak sampai rosak lidah, berdarah gusi .. raya tahun ni beraya kat wad la plak.. so jgn dibiarkan lama2 takut ada jangkitan plak..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^