//]]>

TerKecik Hati..

September 12, 2012

salam...

pernah rasa tak kecikk hati..??
dengan orang-orang yang rapat dengan korang...
mmg tersentappp hati kan...
kadang-kadang kita tak perasan..
kata-kata mahupun tindakan kita nie membuat orang terkecik hati..
macam saya sendiri..
mmg susah nak kecik ati..
sebab saya nie jenis yang mudah & tak kisah...
cakap-cakap orang..
bukan nak menyombong diri..
cuma saya nie kurang ambik port dengan kata-kata..
yang tidak membina..
jadi orang kata masuk telinga kanan, keluar telinga kiri aje...hehe

tapi lain pula hal bila dah terkecik hati...
terasa hati dengan kata-kata mahupun tindakan..
yang menjurus kepada diri kita...
mmg duduk pun tak senang..
bukan sebab kata-kata mereka tak dapat kita terima..
tetapi tindakan mereka yang mungkin
tidak sepatutnya terjadi...

kalau boleh..kita nak jaga hati semua orang..
tapi bukan semua orang suka dengan tindakan kita..
berdoa semoga saya xkecik kan hati orang..
dengan harapan orang lain juga x kecik kan hati saya...
sediiihhh oooo...

nota: tak mau la ada perasaan sebegitu..maafkan saya pada yang terasa hati dengan  saya...sebab saya juga sedia memaafkan mereka yang mengecilkan hati saya...i'm sorryyyyyy.........^__^


You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. biasalah 2 kita manusia biasa yg tak lari dr melakukan kesilapan...apapun memaafkan & mohon maaf 2 yang terbaik..klik nuffnang kamu...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^