//]]>

Drama julia..

October 10, 2012

selamat petang

korang ada tengok tak drama julia??
ala...slot akasia di TV3
rasa macam best pula..
lakonan mantap nabila huda, fizo omar, fauziah ghous, azlee khairi dan ramai lagi..
AZLEE KHAIRI??
korang kenal tak sapa dia nie??


azlee khairi


Dalam drama nie first time tgk dia muncul..
mati-mati ingat asraff muslimm..
mcm..

ehhh betul ka asraf muslim yang berlakon nie..sejak bila dia berlakon balik..


ashraff muslim

walaupun sekali pandang azlee khairi nie nampak kecik sikit kot berbanding asraf muslimm....
(ehh..betull kerr)
seriusly muka dan cara dia bercakap sama macam asraf muslimmm..
nak pula dia pakai speck mata dalam drama nie...
tak percaya??
cuba korang tengok drama nie nanti..
setiap isnin hingga khamis jam 7malam..
mmg terbaekkk...

azlee khairi nie dah banyak muncul dalam drama..
cuma kali nie aje saya baru terperasan keserupaan dia dengan asraff muslim..
korang perasan tak??atau saya aje yang terperasan??hehehe
apa-apa pun tahniah..lakonan azlee khairi mmg bagus..
apa pedapat korang??


nota: ada baca sikit info tentang azlee khairi di sini  laluan azlee.

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^