//]]>

peNing kepala

October 02, 2012

salam...

berdenyut-denyut kepalaku..
rasa macam nak pitam pun ada..
hari nie datang kerja naik bas..
lain macam la sikit rasanya..
bukan tak biasa tapi mmg kadang-kadang selalu terjadi..
bila naik bas aje kepala pun naik pening..
nak pula bas asyik berhenti-henti..bercampur dengan bau-bauaan lagi..
pening-pening..
kes macam nie yang malas nak naik bas..drive hari2 pun tak pe..
tapi tu la orang kata makan modal..jauhhh ooo..

saya sendiri pun tak tahu kenapa ssh nak tahan...
bila naik bas..
kalau tak pening mesti terasa nak termuntah..
nasib baik pagi tadi dapat juga bertahan
sampai ke tandas office...
mmg kalut juga pagi tadi..
takut terburai atas bas aje..
dah la terlupa nak bawa plastik beg spare..
coklat ngan asam juga tertinggal dalam handbeg lagi satu..

macam-macam..kan..kan..


nota: harap-harap kepala nie tak pening sampai ptg..banyak lagi nak kena buat kerja..cuti dah habisss...


You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. sam macam ROs.. kalau naik bus henti2, kena spare gula2 angin.. baru boleh tahan ckit.. kalau tak, emmm tak tahu lah :(

    ReplyDelete
  2. samalah..qira kalau naik bus terus mcm nak muntah . .

    ReplyDelete
  3. itu la klu ada gula2 tadi mesti dapat bertahan..

    ReplyDelete
  4. awk xthn naik bas ek... sy kecik2 dulu ada gak munath2 dlm bas :-)

    ReplyDelete
  5. kawan eyqa takut naek bas.. sabar yerk..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^