//]]>

first day on November 2012

November 01, 2012

salammmm...

selamat pagi cinta hatiku!
(opppssst...jangan tangkap cintan sudah..)
hari pertama dibulan baru..
01 NOVEMBER 2012
ini bermakna tinggal 2 bulan aje lagi kontrak kerja saya disini..
apakah saya akan sambung lagi kontrak??
tidak bekerja?? atau mendapat pekerjaan baru??
saya sendiri pun tak pasti..
tetapi tentu lah mengharapkan
SEsuATU YanG lEBIh baiK dalam KehidupAn kiTA..
anjAKkaN paraDigma...(betul ka..bahasa aku ni!hehe...)
baru la nampak kemajuan kan..kan..

malas nak membebel banyak...
cuma nak kongsi la rasa....
macam...
macammm...
macammmmmm




nak sambung study aje...boleh ke??
(sambil mengaru-garukan kepala yang tidak gatal nie)
lampu hijau mmg dah dapat...

tapi mampukah aku??bermain perasan?bertanya pada hati...
tolongggg laaaaa   jawabbbkan wahai hatiku...
lalalalalala....
ohh..tidakkk..mybaby....myhubby....
xpa bawa ja sekali..anak bukan halangan......
tekad???
nak kena tanamkan tekad dulu kot...!
motivasikan diri dulu lah...hehe
sila lah bersemangat wahai pemilik jari yang menaip nie...

okay...cukup sampai disini....
lain kali fikir lagi...
hehehehe
serabut kepala dennnn...

nota: angan-angan la dulu...semoga tak menjadi macam angan-angan mak jenin dah la...insyallah rezeki ada di mana-mana nak tunggu result temuduga hari tu dulu la...sekian!


You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. semoga berjaya dalam apa jua keputusan yang diambil nanti

    ReplyDelete
  2. Kalau kerja contract macam tu la..risau memanjang

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^