//]]>

kereta kamu kereta saya jua!

November 24, 2012

 thats my car..nie la kereta saya..ehh silap plak..kereta my hubby la...yang selalu saya naik...kiteorg bukannya mampu sangat pun nak pakai sorang satu kereta..so just share aje..hehe..JIMAT...hahaha (minyak kereta myHubby yang tolong isikan..hehe)

ingat tak entry sebelum nie..saya bagitahu ttg kereta myHubby yang lowert sangat..nak naik bam pun susah asyik sangkut aje..sekali terlanggar divider..meh baca sini yang terlepas
 aku yang bersalah!

semalam dah ajak enHubby pegi kedai baikinya..side skirt yang macam nak tertanggal tu pun dah dibaik pulih..dah okay balik..yeahhh gembira balikk....

jangan marah-marah lagi yer...saya tak sengaja..hehehe


gambar tuan tanah..nak tempek juga..with my baby boo..hehehe

You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. kat cni byk bonggol..mmg tak sesuai kereta yg rendah sangat..rosak..pecah..rugi..woo..

    ReplyDelete
  2. sama la,,kereta bapak saya pon sgt2 rendah...mesti sangkut je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..kan..klu ikut jalan haiway okay la..

      Delete
  3. bila dah repair lega sikit rasa kan :-)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^