//]]>

Akhirnya Berpindah Jua!

December 17, 2012

dear blog!

mood dalam kesedihan..akhirnya terpaksa ku tinggalkan jua..seyes mmg sedih gilor kot!mesti tertanya-tanya KENAPA KAn??saya dah pindah rumah!tak sampai setahun disitu..semuanya kerana terpaksa.kalau pernah ikuti entry saya sebelum-sebelum nie..inilah rentetan dari masalah yang kami hadaapi KERANA KAU

JIRAN.......dan  DILAnda masaLah

dan ada beberapa lagi entry yang pernah saya kongsikan disini.Akhirnya saya mengambil kata sepakat bersama En.Hubby demi keselamatan kami sekeluarga..kami BERPINDAH jua.memang susah nak mencari rumah sewa yang baru..dengan kekangan masa, dan cuti kami berdua yang tak pernah sama..memang lebih mencabar jiwa lah..aduhhh...serabut gak nie..ada sapa-sapa leh tolong tak???nak cari rumah sewa yang baru di alor setar-jitra-dan seangkatan dengannya....hurmmm...

korang nak tahu tak kenapa kitaorang ambik keputusan tak sampai 24jam untuk keluar dari rumah tuu??ehh..rasanya xsampai 10jam pun..semuanya gara-gara satu sms misteri..ehh misteri??menakutkan kan..kan..eemmm..malas plak nak cerita panjang takut juga..ada yang memerhati nanti..yang pastinya..KAMI tak pernah mengganggu si....!masalah nie mmg dah berlaku 5 bulan yang lalu..ingatkan dah selesai dengan cara yang baikk.tapi tu la kita tak dapat menduga hati perut orang kan..

sayanggg sebenarnya nak tinggalkan rumah tu...tuan rumah yang baik..keadaan rumah yang masihh baru (first hand tau) tapi tu la.mungkin bukan rezeki kami nak tinggal di situ lebih lama lagi.kesian dekat KAISARA tak tahu apa-apa pun..nanti mesti tercari-cari kawan dia sebelah rumah saya tu..SAFIYA..(lambat lagi la nak boleh jumpa kamu safiya...)..

ya allah ya tuhanku...
harap-harap inilah keputusan terbaik yang kami ambik..

nota: pengalaman mengajar kami erti kehidupan yang sebenar..inilah realiti kehidupan ..."manusia punya banyak ragam".semoga semuanya selamat selepas nie..peace




You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. pindahlah kalau itu je jalan penyelesaiannya...

    ReplyDelete
  2. mmg sedih nak berpindah..letih satu hal nak kemas barang..mg dapat rumah baru yg lebih baik dgn jiran yang lebih baik

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap2 macam tu la..ssh juga nak dapat umh sewa yg okay sekarang nie..

      Delete

tinggalkan komen anda di sini ^O^