//]]>

Tudung Bawal Aidijuma - part 3

January 08, 2013

salam...


hai..
demam aidijuma datang lagi..
tp untuk diri saya nie la...
kenapa???
sebabnya tetiba ja nak pakai tudung aidijuma lagi..
bukan sebab sekarang tak pakai tudung aidijuma
pakai juga tudung aidijuma tu
cuma dah lama tak pergi membeli di aidijuma tu sendiri..hehe

kini tudung aidijuma telah membuka store di alor setar..
so, mmg dekat dan lebih mudah la untuk saya memilihnya..huhuhu
kalau sebelum nie di entry
saya usaha dapatkan tudung aidijuma di penang tau..
nun jauh di sana..
tapi kali nie bila dah buka dekat alor setar mall
haruslah menerjah di sana...
sebab dekat aje..hehehe

last week, ajak en.hubby ke alor star mall..
dapat la grab 3 helai jer bawal aidijuma..
banyak sangat pilihan ..
tak tahu nak pilih yang mana satu..
next time pergi kena bawa kain pasang sekali..
baru senang nak pilih colour yang berkenan kan...






ini lah concept stall Bawal aidijuma di alor setar mall-(sumber pic dr sini)


kalau korang juga teringin nak memiliki bawal aidijuma nie
boleh la singgah di www.aidijuma.com
boleh oder secara online juga..
kini bawal aidijuma memiliki lebih kurang 10 stall
di seluruh negara..
so, jangan lepaskan peluang untuk memiliki bawal aidijuma
sangat cantik dan ekslusif dengan tag nama AJ dibahagian bawah tudung.


nota: memang rasa gila sikit bila nak memilih colour tudung.sebab terlalu banyak pilihan yang cantik-cantik..

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^