//]]>

Electric Air Cooler

March 14, 2013

salam

dek panahan tak tahan dengan kepanasan di waktu malam
kami terjah juga sebuah kedai untuk dapatkn air cooler nie..semalam
uihhh...makkkk panas giler rumah saya waktu malam...
panas lain macam pulak tu
almaklumla..dah lama hujan tak turun kat kawasan saya nie
ohh ya...
kalau you'alls nak tahu kawasan rumah saya nie dekat juga dengan kwsan kilang..
mungkin sebab tu panas lain macam

beli yang murah-murah aje
asalakn dapat kurangkan tahap kepanasan
bukannya apa..2 hari lepas..
memang bebai-bebai la saya nak tido panas giler
siap bagun kul 2 pagi mandi-mandi lagi
kejap je panas balik..
memang tak tahan..

nak pasang aircond??
hurmm en.hubby tak kasi
"susah sebab duduk rumah sewa
nanti nak kna berangkut ke sana ke mari..
nak upah pasang, upah buka balik, bil letrik yang akan melambung
dan bla..bla..bla lagi katanya"

mula-mula macam nak bantah juga..hihihi
sebab nak pasang juga aircond
degilkan saya nie..

lastly ikut gak la cadangan dia..
pakai air cooler je
leh usung juga kalau-kalau nak balik ke kampung..
kesian juga kat kaisara
kalau tidor di siang hari berpeluh-peluh badan
siap nangis2 lagi suruh buang baju dia
then tidor balik..
kipas tu tak yah cakap la siap pasang atas bawah lagi...
kalau tak tahan juga nanti
mmg nak kena tutup mata juga pasang aircond..
(jangan marah ya papa...!)

 


 
alhamdulillah semalam pasang air cooler nie..sejuk sikit rasa..
tidur pun tak ingat dunia..
sedar-sedar dah subuh aje..hihi
thanks air cooler membantu tidurku..hahaha


nota: petang nie siap la...mesti kaisara main tolak-tolak ke sana sini air cooler nie.......^_^

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. kt rumah saya pun panas yg amat. maklumlah, dok rumah kampung, tau je la cemane kan.
    ingat nk beli air-cooler ni jugak. tunggu dpt gaji nnt.
    yg ni brp harganya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rm250..jenama biasa je nie..xmampu nak beli yang berjenama.hihi asalakan sejuk digunakan..*_*

      Delete
  2. mmg best pakai ni...MV dulu pakia juga..sejuk

    ReplyDelete
  3. memang cuaca sekarang panas sangat..hahahha
    Sampai beli air cond lagi..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^