//]]>

Jemputan majlis Perkahwinan

March 23, 2013

salam...

cuti sekolah bermula..kad kawin pun masing-masing dah mula diedarkan dari 2 minggu sebelum cuti sekolah kan. Dah jadi macam satu tradisi aje bila cuti sekolah je semua pakat buat majlis perkahwinan...bukan apa mudah dan senang orang nak datang ke majlis tersebut.Macam time saya berkahwin dulu juga. bulan mac menjadi pilihan sebab cuti penggal pertama kan.kan..time nie juga musim angin Timur memang xda hujan dan selamat untuk pasang khemah dekat depan rumah.

Time nie kedai yang paling laku dan laris tentulah butik penganti, kedai kek dan mak andam..hehehe..kalau nak buat duit lebih time nie la..saya nie memang suka makan kenduri..walaupun kadang-kadang kesannya agak tidak memberangsangkan..sebab (cirit-birit)..tak pasti kenapa selalu terjadi..tapi bukan sebab makanan basi..walaubagaimanapun, tetap menghadiri majlis mereka.

minggu nie rasanya ada 2 aje majlis yang dapat saya penuhi.itupun jiran belakang rumah (sebab dekat sanagt dengan umah abah saya) hari nie tau! dan satu lagi orang kampung saya juga merangkap orang sepejabat (anak dia nak kawin).ada juga  2 jemputan rakan sekolah menengah, dan satu jemputan kawan ex-Opismate.hari yang sama 24 mac 2013 tak pasti lagi dapat hadir ke tak..yang pasti en.Hubby memang bekerja pada hari itu.

so, buat teman-temanku..Selamat Pengantin baru, selamat menempuh alam perkahwinan dan Selamat menjadi Isteri solehah..

nota: mood org berkahwin pun datang..rasa macam nak kawin lagi...hahaha...(gataiii)

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. heheeh....cuti masak..jom kita makan kenduri

    ReplyDelete
  2. wah bestnya..MV xda dapat pun kad undangan majlis kahwin

    ReplyDelete
  3. Sekarang ni musim kerja kahwin...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^