//]]>

Produk Susu Beras (harga promosi)

March 31, 2013

Sticky Post Entry
(next entry scroll ke bawah)

salam..

weeiittttt...weeiitttttt....
promosi  produk susu beras
sempena bulan mac..
bulan istimewa saya..hehehe

alhamdulillah...
produk yang sangat sesuai untuk kulit berminyak dan berjerawat
dari bahan semulajadi..
tak perlu risau atau ragu-ragu menggunakan produk ini
dapatkan segera sementara masih ada
nak kasi harga istimewa untuk korang

1) sabun susu beras = RM25/dozen
2) foundation sunscreen spf 40 = RM25
(2 PCS)
3) krim malam = RM30 (3psc)

* FREE POSTAGE*
(++ RM5 untuk sabah & sarawak)
sah untuk bulan march..
terhad untuk 10 dozen sahaja dengan harga istimewa nie..^_^



nie antara produk susu beras yang masih ada pada saya..

sabun susu beras
krim malam
krim susu beras AAA
krim kunyit
krim foundation sunscreen spf 40
pencuci susu beras


foundation spf 40 baru dapat stock semalam..sapa nak cepat2 oder yer..

nota:berminat??? pm email saya stargurlz_87@yahoo.com sebarang pertanyaan di alu-alukan..tq..(*_*)

You Might Also Like

14 pesanan ditinggalkan

  1. memang elok produk susu beras...saya akui... he he he...bagi siapa2 yang belum mendapatkannya lagi...cepat2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun akui juga..sebab mmg menggunakan produk nie..:) cepat2 mai oder..hehe

      Delete
  2. Replies
    1. LELAKI PUN BOLEH...sesuai untuk semua jenis kulit..bolh pakai untuk badan juga dari bahan semulajadi je..:)

      Delete
  3. menarik jugak.... tak penah try lg tp membe try kata ok kulit

    ReplyDelete
    Replies
    1. lain kulit lain kesannya..so far mmg ok..:)

      Delete
  4. Aya datang sini hee :) jemput singgah :)

    http://ismy-maryam.blogspot.com/2013/01/segmen-blogger-rakan-sebaya-by-arya.html

    http://ismy-maryam.blogspot.com/2013/02/contest-give-me-ur-design-by-arya-addin.html

    http://ismy-maryam.blogspot.com/2013/03/pencarian-sponsor-gsb-ga-by-arya-addin.html

    :) TQ

    ReplyDelete
  5. Promosi Rainbow AlQuran & Ribbon Watch! Sehingga 23 Mac 2013. Siapa cepat dia dapat.

    http://bit.ly/cd2aQx

    ReplyDelete
  6. promosi2 mari beli...hehe sblm ni ada pakai sbun susu beras okey sgt!patut try~ :))

    ReplyDelete
  7. Jemput join segmen sy http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html :D . Segmen akan tamat 31/3/13. Jom!

    ReplyDelete
  8. saya tak pernah cuba lag. hehe

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^