//]]>

terSEpit Pintu

March 28, 2013

salam..

nak citer tentang my baby boo plak...
rindunya dia...(padahal baru ja hantar ngasuh pagi tadi)hehe
tak dapat nak bayangkan lagi macm mana la n berjauhan  dengan kaisara nanti
bila saya nak mula bertugas di tempat baru..:'(
dah la mula-mula lapor diri nk kna kursus terus 10 Ari..
OMG 10 ari tak dapat jumpa kisara nanti (moga-moga dapat kekuatan dalaman nanti)
oppsssttt...kalau nak citer bab kaisara nie..
sampai terkeluar tajuk pula..hehe...
ya...ampun..:-)

sebenarnya nak citer bab kaisara tersepit pintu
alkisahnya petang semalam saya balik berkampung di rumah my dady dekat perlis juga..
pintu rumah sliding door(betul ke ejaan tu?faham kot ehhh..)
budak2besar kaisara niebmmg suka la bermain..tolak...tarik...tolak...
termasuklah si adam bam bam(adik saya)
dan penat berbuih-buih mulut melarang...
asyik juga bermain...

sekali tersepitttttt.......haaaaaa
menagis tak berlagu la ptg smlm...
terpekit2...terjerit2 menahan kesakitan...
lama juga kaisara menangis sebab jari tengah dekat bahagian kuku dah keluar darah...(adoi
.kesian kaisara)
saya pun pujuk2 la nk bg diam...
nasib baik papa kaisara sampai balik..terus diam..(manja sikit dgn papa dia...)

bayangkanlah kalau kita yang dewasa nie tersepit
sakit menangis gak la kan
niekan pula kaisara yang baru 2 tahun..
kena bebal juga saya dengan en.hubby..
sebab careless tak jaga kaisara bain-baik..



 
 
 
 
 
 
 
 
nota: tuan tanah nak tempek sikit gambar kaisara dah besar dia..kaisara sedang teruja dapat pakai seluar jeas macam mama dia...hehe 

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. hohoho..seriau saya kalau bab2 tersepit ni. sakitnya! baru pagi td baca status kawan kt fb, kuku anak dia kena buang sbb ada darah beku disebabkan tersepit. ngilunya!!!

    ReplyDelete
  2. Alah kasihannya!!
    Semiga cepat sembuh Kaisara...
    Dan mamanya selamat berkursus!!

    ReplyDelete
  3. sian nya dia.. in shaa ALLAH semoga diberi kekuatan dalaman ye utk berjauhan dengan anak nanti :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^