//]]>

hai kawan-kawan

April 25, 2013

salam...

masih tercari-cari lg masa untuk menulis entry
penat lelah 9 ari yang lepas pun belum hilang lg..
alhamdulillah dah dua hari di tempat baru
suasana baru...kerja baru ( xda pun lg kerja),
dan kawan baru...
xda pn lg kawan sedihhh:-(

nk cari kawan pun kdg2 perlukan masa kan...
almaklum lah kita nie org baru...
tak kenal lg sepenuhnya
harap sangat boleh dpt kwn dgn semua org sbb sy bukan jenis yg memilih kawan..
yang penting kawan baik2...kan kn..

masih steress xdapat rehat secukupnya lg...
tido pun xcukup...
bkn x bersyukur atau nk mengeluh...

tp tu la mcm tak di titik beratkn plak...
kita berteruk-terukan disana dgn tido sehari 3 ke 4 jam je terus nk kna mulakan tugas...
aiyooo otak pun jemm lg...
produktiviti nk kerja pun mesti menurun kn..

apa2 pun syukur org kat sini semuanya baik-baik belaka...
cuma sy perlykan masa untuk.suaikan diri...
ini bkn tempat saya tp masih di negara saya...MALAYSIA...

Nota: next entry saya share pengalaman innshaa Allah...

You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. Jom Join ^^ http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/04/segmen-barang-blog-by-nisha.html

    ReplyDelete
  2. slmt bertugas d tempat baru... kawan2 bloggers ramai ;)

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum ... itulah selalunya yg berlaku . canggung di tempat baru sebab lupa hakikat yg kita masih di malaysia . lebih baik perhati dulu kalau nak cari kawan baru . sebab kita tak tahu perangai sebenar mereka ... be nice jer ... hehehee

    ReplyDelete
  4. selamat bertuga sdi tempat baru..rindu kat kamu

    ReplyDelete
  5. takpe pelan2, lama2 serasi la tu...jan lupe share citer kat tmpt br ye...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^