//]]>

petua kempiskan muka

April 03, 2013

salam...


hahaha tajuk entry tak boleh blah...
tapi saya bkn nk kasi petua tu...
sebenarnya.nk minta petua...
kempiskan muka yang bam bam dah mcm bola sepak..hihihi
tembam kan saya??.
seriusly muka lebih kembang berbanding badan...huhuhu
korang ada x petua nk susutkan sikit di bahagian nuk nie???

klu tgk tbam berisi mmg cantikkk..
tp klu dh.masuk kategori tembam terlebih isi nie
 kdg-kdg bikin steress juga...
bkn tak besyukur dengan kurniaanNYA...
tapi rasa x berapa nk yakin plak dgn penampilan diri yg semakin berkembang dgn jayanya..hahaha
korang mehh la kongsikan petua dgn saya yer...
pernah ada x masalah seperti saya nie??

nota: hahaha...tak tahu nk up entry apa??boleh kot gini.kasi petua dekat saya ekkk..plzzzz..:)

You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. anna pon muka berisi.. eeee, geram anna.. hihih

    ReplyDelete
  2. AJ pun jenis buat kat muka...
    Heheheh..
    Badannya tak naik... =D

    ReplyDelete
  3. ekekekeke...ingatkan nak share petua tadi... saya memang tak der la nak bagi kan...sebab muka sendiri pun bam bam... ^_* wink...

    ReplyDelete
  4. hehe..anis pun bdan tak naik2..muke je tembam ^__^

    ReplyDelete
  5. petua kuruskan muka??emm kena google ni..hehe

    ReplyDelete
  6. eheh,,,uni dtg tgk n3 ni pon sb nk dptkan petua ni gak...hik3...

    cer cubit pp sdri dpn cermin sambil cakap "aku bukan tembam,aku comel" 10x.

    ok,uni tpu..haha

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^