//]]>

kaisara

May 15, 2013

salam

dah lama rasanya tak bercerita
tentang my baby boo..
kaisara insyirah..
skarang dah 2 tahun 2 bulan..
pandai bercakap dan memujuk..
alahai kaisara
kadang-kadang rasa macam malas ja nak layan dia..
asyik pot pet pot pet..
kaisara kalau bercakap kalah kanak2 umur 5 tahun..tau!

tapi kalau xda dia sunyi la hidup saya
sudah la en.hubby jauh disanaaaaa....
kiranya kaisara lah penawar duka ku...lalalala
malam-malam kalau nak tido
kena sediakan ruang yang besar utuk dia bergolek kesana ke mari..
mak aiii..mmg buas la tidonya..







kaisara pun dah semakin faham 
setiap kali antar papa naik bas.
xsibuk nak ikut pun..
sebab dia tahu papa balik nak pergi keja
smgu sekali papa datang jenguk..
kalau bangun pagi je dia teringat dekat papa..
sy akan coll kasi dia cakap..
alhamdulillah syukur kaisara mmg petah berkata-kata..
nak lagi guna enset kalah kita tau...


nota: tetiba rindu dekat kaisara apalah yang dia sedang buat kat rumah sekarang ekkk???*_*


You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. ialah makin comel kaisara sekarang n,..ehe..petah mulutnya cerdik ler tuu

    ReplyDelete
  2. sian kat anak2 bila ibu ngan ayah PJJ kan...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^