//]]>

bedah tong gas muflis

July 02, 2013

salam..


tengok tak semalam drama bedah tong gas muflis
bestkan..
kalau korang pernah tgk cerita BEDAH TONG GAS
mesti korang tahu kan watak2 dalam darama nie..
memang kelakar dan mencuit hati..

kalau macam saya mmg pernah ikut drama nie
dari zaman bedah belum kahwin lagi..bedah tong gas
mmg terbaekk la..
tak sangka pula ada episod baru dalam BTG nie..

nasib baik semalam tergerak hati nak buka Tv9
dah separuh jalan baru en.hubby bgtahu dia pun tgh tonton drama tu..
dulu kami tonton bersama-sama..
termasuklah bedah tong gas nak raya
memang terbaek la lakonan khairiah
apa komen korang??
best kan? atau korang dah terlepas peluang menyaksikannya..hehe
walau apa pun, harap2 lepas nie ada lagi kesinambungan BEDAH TONG GAS..hehe


sumber pic : sini

i like it!


nota: saya memang suka tonton drama melayu...jangan marah yer..sokong la industri tempatan..:)


You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. yui smpt tgk dah nk hbs tp mmg best citer ni.

    ReplyDelete
  2. tak tengok tv smlm.. mmg tido awal smlm sbb x larat.. huhu

    ReplyDelete
  3. oh semalam ek cerita ni, seriously tak perasan...nak kena pegi gali kat tonton ni nampaknya...thanks for informing kak...

    ReplyDelete
  4. tak tengok pun.. terlepas dah..

    ReplyDelete
  5. haha tajuk pn dah cam lawak banget

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^