//]]>

Bila Lagu raya Berkumandang

July 24, 2013

salam..

wah terasa ke excitednya saya
nak berhari raya..
korang rasa tak??hahaha
awal2 pagi tgh drive dah mula berkumandang lagu raya..
bg lagu yang rancak tu..
memang membakar arr semangat nak berhari raya...
bila lagu sedih tu..
mula laaa...teringatkan yang tersayang..
myMUM..dah 3 tahun
aidilfitri Tanpa mak diSisi...
semoga emak damai di sana...

perasaan Rindu pada suasa hari raya
sudah terasa...
di tambah pula dah tak dapat merasai air tangan mak..
juadah wajib ketupat dan rendang...
malangnya cuma dapat mewarisi resepi Rendang Ayam arwah mak aje...
warrrggghhhhh..xpandai nak buat ketupat daun palas..
hentah tahun bila nak pandai pun xtahu la..hihihi

sebut bab lagu raya..
rasanya hari2 nak dengar lagu raya aje..
terlupa la sekejap dengan perut yang sedang bersenandung juga nie..hehe
baju raya pula dah settle..
tgl nak pick up kuih raya je..hehehe
ohh ya..jangan lupa...
bersedekahlah di aidilfitri nanti
moga beroleh keberkatan...
sedekah seikhlas hati..tau ^_^


nota: Dah boleh mula tukar duit raya di semua bank mulai esk 25/7/2013....cepat2...kalau nak duit baru..hihihi

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. X bestblak bila lyn lgu awl2..nnt x rasa suasana betul2 nk raya...

    ReplyDelete
  2. yati pulak dh bertahun raya tanpa ayah, hanya ngan mak je...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^