//]]>

Shopping Raya

July 22, 2013

salam..


alhamdulillah dah selesai membeli baju raya..
beli siap2 sebelum shopping complex di serbu next week..hehe
almaklum aje la minggu depan baru nak bergaji..
minggu nie pergi pun dah ramai giler..
tp kmi decide nak pergi minggu nie..
sebab minggu depan cuti Nuzul al-quran..
nak balik ke kampung kejap..
cuti minggu sekali kan 3 hari..
boleh la balik kemas rumah..
yang en.hubby duduk sorang2 tu..

rasanya hujung minggu nie je kot sempat
nak mengemas..
sebab dah tak lama nak raya kan..
nak cr perabot baru sikit..hehe..

al kisah baju raya..
ingatkan sabtu ari tu leh beli untuk kmi bertiga siap2..
xperlu nak pergi mencari baju dua tiga kali kan..
dengan keadan saya yang tak kuat berjalan pun..
asyik letih aje..berbadan dua kan..
puasa pulak tu..
rupa-rupanya sempat beli untuk kaisara aje..
budak2 bukan nak duduk lama2..
bosan asyik nak main ja..
beli ja baju anak terus balik
singgah bazar tapau aje..ngam2 sampai umah
10 minit sebelum berbuka..selamat

last2 hari ahad kmi keluar lagi mencari baju untuk myHubby
jumpa juga baju untuk saya..lega...last saiz plak tu..
mcm juga dengan kasut semua tinggal yang last..
yang kami berkenan..lastly beli juga sebab tak nak
keluar membeli belah lagi..
balik malam tadi tido..
uiihhhhh makkkk sakit pinggang saya...
dah rasa macam nak bersalin pun ada.....saborrrr aje la...
banyak sangat berjalan....



ppsssstttt...jgn lupa klik iklan nuff saya hehehe

note: tema raya tahun nie Unggu :) yeeaaaahhhhh... ( tetiba ja plan asal hijau turquois) next year la plak..hehehehe






You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^