//]]>

Raya Aidilfitri 2013- part 2

August 19, 2013

salam...

wahh..wahhh
kemain lagi kan..
siap ada kesinambungan lagi..hahaha
untuk part dua nie nak kongsikan sedikit pic raya bersama family saya..
antara yang sempat kami tangkap dan rakamkan sebagai kenangan..

walaupun kami masing-masing balik sekejap je
untuk beraya tapi masa yang ada mmg kami manfaatkan sebaiknya
almaklumlah..
klu boleh nak raya pertama sampai di kedua-dua belah family
wahhhhhh zuuuuppppp zzzaaaaaaapppp
macam lipas kudung kitaorg
lepas je beraya umah sedara mara saya..
balik umah packing barang terus ke rumah mentua..
sebab sebelah en.hubby saya mula berkumpul petang raya

pertama tu...
nasib perjalanan cuma 1 jam perlis-kedah
jadi mmg sempat la nak sambut raya di kedua-dua belah keluarga saya dan en.hubby..hehehe

bila dapat berhimpun beramai-ramai baru lah terasa kemeriahannya..
riuh rendah..time nie la
nak bergurau senda..

ohh ya..masa raya umah my family..
kmi adi beradik mmg hari-hari duk wechat bincang menu hari raya
malam raya tu mmg sibuk memasak la juga..
untuk juadah pagi raya

menu kami
1. nasi tomato + ayam masak merah + dalca ayam
2. nasi impit + kuah lontong
3. lemang + ketupat palas + rendang ayam (air tangan saya nie..hehe)

perrggghhhh..memang terangkas abis..hehe
raya kali nie banyak jumpa nasi tomato..
semua rumah saya makan nasi tomato
sebab nak rasa kelainan..
lain orang..lain cara masakannya kan..
oppsss...sory terpanjang plak bercerita..hahaha
mehhh layan my picture



























nota: next enty part 3 citer open house umh saya ekk..tp pic tak banyak untuk di kongsikan..staytune...hehe

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^