//]]>

Syukur Dah 5 bulan

August 27, 2013

salam..


nak up entry tetang my second baby
cooming soon insyaallah next year..
(bakal adik kaisara..)
kesihatan saya pun semuanya baik..
xda lagi keletihan yang melampau..hehe

morning sickness??
ohh..sy mmg xda sebarang alahan semasa mengandung
termasuklah morning sickness..
biasa-biasa aje..
masa mengandung kaisara dulu pun macam nie juga
cuma keletihan aje mlm2 mesti tido awal..
untuk pastikan badan dapat rehat secukupnya..
syukur dengan nikmat yang Allah swt berikan..

cuma satu je..
ssh nak tinggalkan asam..
mesti kena ada..tp sy xmakan dengan banyak la..
next month nak check up 6 bln
kena minum air gula..hope xda masalah le..
setakat sekarang semuanya ok aje
lega juga..sbb kena minum sekali aje..
dlu masa kaisara dua kali minum
masa perut 3 bulan dan perut 6 bulan..
mmg saya xda masalah..
tp sejarah family
arwah my mum ada penyakit kencing manis
sbb tu kena minum juga

seronok juga bila tgk kaisara teruja je nak dapat adik..
selalu gosok perut saya sambil panggil "adik..adikk.."
mungkin masih xfaham apa2..
tp yang pasti kaisara mmg suka tgk baby..
dan main dgn baby kecik2..

perasaan untuk my second baby nie stail teruja
macam baby first..
kawan-kawan doakan kesihatan saya baik-baik aje ya...


nota: jantina baby??next entry ehh

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. kaisara x sabar nak ada adek yer.... nnt jaga adik tau...

    ReplyDelete
  2. tiba2 rasa nak preggy blik.. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan..bila tgk org preggy terdetik juga dalam hati nak laluinya lagi..hehe..

      Delete
  3. tahniah.. smoga dapat baby yg sihat..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^