//]]>

LYMA dah tamat

November 08, 2013

salam...

korang-korang..puas hati x ending LYMA?
(love you Mr arrogant)
alhamdulillah..banyak episod yang saya tertinggal
but the last episod haruslah tgk kan...
puas hati la juga the best ending..
biasalah drama melayu..
mesti la nak yang best2 aje kan..

before nie saya penah baca luahan si penulis novel nie..
mmg bagus la juga komen darinya..
even katanya banyak yang di oleh untuk kesesuaian drama..
dia tetap okay aje..
sebab hasil tulisannya dah di tayangkan..

kekuatan cerita pun kadang2 datang
dr pemegang watak dalam drama tu kan..
kalau lakonan yang mantap dan bersahaja..
mmg marvelousss la..hehe

xmo komen panjang2 la..
nantikan plak next cerita
yang akan ganti LYMA
PLAYBOY ITU SUAMI AKU
hope best macam LYMA nie la kan..


nota: penangan LYMA turun penang cr HYDRO HOTEL tempat hero & heroin bercuti..macam best je tgk kan..at batu feringgih....hahaha..

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. pi dh hydro hotel tu pun sebab ada kursus kat situ...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^