//]]>

Muzium Toys penang

November 12, 2013

salam...

entry agak basi..hahaha
terlupa nak edit..terperap lama..
cuti deepavali ritu punya kisah
actually xda rancangan pun...
see...
macam selalu en.hubby kalau nak bawa jalan2..
mmg on the spot aje..
ontway balik kampung (kampung la sgt...hehehe)
kg saya tu merujuk umh kami la..nunn di kedahh..
en.hubby datang ambik kami..
coz cuti banyak ari..sekali awal muharram kan..
mmg nak kna bawa balik kereta la kan..
jangan harap la nak drive sendirian dr ipoh-jitra okay!
mmg en.hubby xkasi...

so, sebab kami gerak awal..
dari ipoh terus cakap nak masuk penang..boleh??
ayat baik punya..
nak cr jeruk pak ali..hehe
(alasan tu je nak masuk penang??haha mcm tak berbaloi plak)
ok..kita cari muzium toys, then
nak tgk HOTEL HYDRO (penangan LYMA)
dapat la singgah batu feringghi
makan tgh hari di situ
pekena laksa + air nyokk dgn angin sepoi2 bahasa...
terbaeekkk la..
kaisara plak dah bising2 nak mandi pantai..
opsss sorry...xdapat la sayang..mama dah xlarat nak turun ke lauttt huhu...


first destinasi at penang

 muzium toys- batu feringghi-Jeruk Pak Ali (dekat komtar tu)

yang letihnya 2 jam beratur nak naik ferry nak kuar dari pulau
sabar ajela..esk tu kan cuti deepavali mmg ramai giler..
dari kul 5 ptg beratur
pul 7.30 malam  baru dapat naik ferry...
akhirnya sampai umh kul 10 malam juga..
terus pengsan..hihihi

jom nak kongsi sikit
gambar sekitar muzium toys...


TELETUBIES(comel sgt kan...)

SNOWWHITE DAN 7 ORG KERDIL

HARRY POTTER

MR.BEAN


TAH APA LA YANG PAPA DOK CERITA KAT KAISARA

FIRST MASUK KAISARA TAKUT2 SBB PATUNG BESAR2..

TU DAH MULA TUNJUK KETERUJAANNYA








nota: sekian itu aje kot yang nak kongsi...thanks baca entry dr permatabiru....



You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. haaa..nanti boleh ajak en hubby bawak anak2 ke sini..:)

    ReplyDelete
  2. masa gi penang bertahun dulu , sesat sbb cari jeruk pak Ali . sudahnya beli jer yg ada kat pasar ...

    ReplyDelete
  3. MJ yang dok Penang pun tak penah terjah muzium ni :D

    ReplyDelete
  4. a'ah... biasala tu... tak sah klu tak jammed... kdg2 meluat jugak, naik feri penumpang pun sama camtu gak...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^