//]]>

Sakit Tekak

February 15, 2014

salam.


keadaan tak berapa nak okay..
tgh sakit tekak mungkin kerana  cuaca yang semakin panas
di waktu tgh hari..
seriously mmg panas terik kan sekarang..
kalau baru2 nie suhu sejuk melampau di waktu pagi..
kini kita dah mula rasa kepanasan di waktu tengah hari
korang perasan tak??
perubahan cuaca sekarang yang tidak menentu..
malam-malam pun sama..
berkuap je rasa rumah saya nie..
kipas mmg pasang atas bawah la...

saya sekarang mmg sediakan botol air
dan pastikan minum sampai habis air
nak elakkan dari kurang air..
tapi tu la still sakit tekak menyerang
peritnya macam ada ketul batu aje..

hope cepat hilang rasa sakit nie..
xnak la melarat sampai hilang suara plak nanti..
korang pun jangan lupa banyakkan minum air masak..
kurangkan aktiviti luar di waktu tgh hari..
angin timur dah nak abis rasanya..
mcm nak kemarau plak..
jaga diri u'olls tau...



nota: tgk air dalam sawah padi pun dah kering kontang..musim bakar jerami sekarang di perlis..

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^