//]]>

Daging Bakar Seberang

March 20, 2014

morning

mood hati berbunga-bunga
semalam en.husband belanja mkn..
ekk...bkn tak pernah berbelanja..hehe
cuma kali nie happy sikit sbb
dapat makan yang dihajati..huhuhu

kalau kaki masuk siam..
orang cakap daging bakar sana sedap2..
malangnya we'all mmg xda border pun nk masuk seberang..
walaupun seberang itu sangat lah dekat...
lebih kurang 40minat je
kalau nak masuk danokk..hehe

so, baru2 nie ternmpk kedai makan yang jual "daging bakar" nie...
perghhhh mmg sedap weiii
...
menjilat jari..hahaha

actually kt alor star nie mmg byk kedai makan yg sebenarnya lebih byk masakan siam
daripada masakan dari org tempatan...(en.hubby xberapa gemar masakan siam nie...saya okay aje..huhuhu)

dah dua kali try daging bakar nie..
first dekat
kedai "daging bakar songkla"
yg second semalam la dekat
kedai " old castle"
kalau korang nk boleh la try..
area alor setar aje..
xpayah susah2 nk buat border masuk siam lg..hahaha

*ohh ya kalau nk try pulut ayam pun ada di kedai "daging bakar songkla"

nota: sblom nie kna trn pdg besar bru dapat rasa pulut ayam! terbaekkk...;-)

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. Assalamualaikum, kali pertama singgah sini dari Segmen Blogger Baru 2014 HH... :D
    Dan seronoknya jumpa rakan blogger juga dari Alor Setar... (saya dr alor setar)... Tak perasan pulak kat mana daging bakar songkla kat alor setar ni, tapi kalau tanya orang depa tau kut... Yang kat Old Castle tu yang kat tepi jalan tu ker kat mana ntah? Teringin pulak nak rasa... :p

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^