//]]>

Nilai 3 Di Seri Iskandar

March 25, 2014

salam..

baru dua hari balik perak..
sempat la saya berjalan2 ke seri iskandar...
almaklum aje la saya dduk dekat batu gajah
xde la jauh sgt ke seri iskandar nie..

actually agenda sebenar nak mencari rumah sewa
area batu gajah tu aje..
tersasar hingga ke seri iskandar...hehehe
my kakak ipar la cakap..
Nilai 3 akan di buka di sana..
terus ajak en.hubby melencong sekejap ke sana
betul ke??mcm tak percaya aje..hehe
padahal nak tgk kain pasang cantik2 aje..
sbb akak ipar dah cakap ada jual di sana..haha

bila samapai sna..
ohh yeaaaa...mmg nak macam nilai 3..
di negeri 9 nunnnn....
tp banyak lagi kedai yg belum dibuka...
so lepas nie tak yah la ssh2 nak ke sana..
ke seri iskandar pun sudah cukup...
yang dah di buka kedai2 kain pasang..
kedai2 karpet, freme gambar dan brg perkahwinan..thankQ
xsilap nama kedai tu..

rasanya sebelum raya nanti mst lgi byk kedai akan dibuka..
kawasannya berhampiran Billion Seri Iskandar..
saya selalu juga ke sana
setiap hari rabu..
sebab pasar malam seri iskandar tu
ada jual bihun sup kedah sedapp..oooo...huhu
gigihkan mencari buhun sup hingga kesana...hahahah
korang yang belum tahu..nt leh la jak..
sedara mara ke sana ekk..
shopping brg hiasan rumah..santekkkk2 juga...!


nota: dah aimmm satu barang..lepas pindah perak nt nak gie beli...boleh gitewww??

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. Assalamualaikum, wahh teringin sangat nak ke nilai 3 tu.. dengar barangnya murah2 ~~~

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^