//]]>

April 2014

April 01, 2014

selamat pagi..

yuhuuuu..
permulaan hari pertama di bulan baru 
April!
suku pertama tahun 2014 dah pun berlalu..
alhamdulillah semuanya baik2 belaka kan..

bangun pagi2 tadi tanamkan azam nak lakukan kerja dengan lebih baik..
nak jadi ibu yang terbaikk
nak jadi isteri yang terbaikk
pendek kata semuanya yang TERBAIKKK lah..hehe
bukan saja buat azam setiap tahun baru okay...!
bulan baru pun kena ada azam dan matlamat..huhuhu

nak selit sedikit cerita pagi tadi..
ada makcik/pakcik yang saya selalu beli nasi lemak
tegur lama tak nampk tgk2 dah selim melimm..
(malu i tau!perasan sekejap hehe)
Alhamdulillah..
walaupun zahirnya nampak selim..
dalamnya kita tak tahu..hahaha

katanya "beruntung la saya..balik bersalin rumah mertua..
mertua yang tolong jagakan.." anak dia punya cerita lain sikit
mertua xnak jaga cucu..siap cakap lagi
anak korang kalau nangis nak susu mak biarkan aje!
jaga sendiri...cerita makcik/pakcik tu
nak ambik bawa balik suami anaknya xbagi sebab jauh 
terpaksa la tinggal dengan mertua juga...

**tersentuh rasa hati..bersyukurnya aku punya mertua yang baik.
sudi jaga aku semasa  dalam proses berpantang
nak buat macam mana rezeki masing- masing kan..
walaupun terkilan sedikit di hati sebab arwah mak PB dah xda nak jaga & lihat kedua-dua cucunya..
Mak Baru pun okay aje..alhamdulillah 


nota: naluri seorang ibu..bila jadi ibu korang akan rasa ibulah tempat terbaekk untuk korang rujuk..:'(



You Might Also Like

10 pesanan ditinggalkan

  1. selamat pagi..ceria hari nie ya.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum awak. alhamdullilah. mertua jaga awak dengan sebaiknya. sheila nanti waktu berpantang pun nak mertua dan mak sendiri jaga sekaligus. hehehe singgah menabung ford sini~~~

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. sgt cepat umur pun makin meningkat..hehe

      Delete
  4. lain org lain masalahnya kan..
    bersyukur sbb naseb kita lebih baek drp mereka...
    doakan moga mereka pun akan dipermudahkan urusan...

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah.. dapat mertua yang baik.. hargainya :)

    ReplyDelete
  6. semoga bulan ini lebih baik dri bulan2 sebelumnya. aminn

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^