//]]>

Blog Stat

April 01, 2014




blog stats> overview..

PB selalu semak tau bahagian STATs nie..
boleh nampak perubahan
dari hari ke sehari..

bukan apa..selalu orang semak dekat nuffnang kan..
tp PB lain sikit hehe
hari2 mesti tgk stats dekat dashboard nie..

kalau dah capai ratus2 ptu bangga la sekejap..haha
(ala..ratus2 pun nak kecoh kan!)
biasala untuk blogger picisan  mcm PB nie..
STATS sangat memainkan peranan tau..
boleh tau berapa ramai yang singgah, menjenguk blog kita..

sebab kadang2 walaupun entry berderat
tp stats tak bertambah
thah's means tak de readers yang singgah kita punya entry tau...


NOTA: sekadar berkongsi info..saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjukkan...

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. sama laa.. Zara pon mcm ni.. beri dorongan kpd kita nak bblogging =)

    ReplyDelete
  2. kita slow2 jugak.
    oh lebih slow sebenarnya

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum kak, cer tengok stat dekat nuffnang. yang tu lebih dipercayai sebab stat kat blog ni kadangnya macam tak refresh la numbering dia~~~

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^