//]]>

kisah pagi ini

April 11, 2014

salam jumaat

pagi nie Pb masuk keja lambat sikit
bawa anak check up
biasalah bila ada anak kecil-kecil nie..
baru 3 bulan..
ofcoz la nak gie cucuk 3 bulan..
cucuk 3 serangkai tu xabis lagi tau..

masuk minggu nie dah 3 minggu 
masukbekerja semula..
bermakna 3 minggu juga kami di negeri perantauan..(merantau la sangat kan..)
dan ini kali pertama PB nak bawa kaliff
ke klinik kesihatan di sini..
maknanya nak tukar tempat appoiment la..
almaklum la..
sebelum nie balik bersalin di kampung kan..

tapi macam STRESS sikit la..
layanan di tempat baru nie mmg 
PB bagi ZERRO la..( too bad)
bukan nak minta di layan bagai puteri..
cukup la sekadar menghormati kami sebagai pelanggan..

PB mmg STRESS dengan klinik nie dr
mula2 check up perut dlu lagi..
apakan daya..kita nie xcukup kaya raya nak gie tempat berbayar..

mehh nak story hari ini punya cerita..
boleh umpamakan "masuk angin keluar asap"
hoiii..penat bangun awal siapkan anak..
dah col bagaitahu siap dekat klinik tu
nak bawa anak cucuk 3 bln..
sebab dah delay seminggu..
so, minta nak pegi ari nie la..coz en.hubby datang semalam..
senang la sikit nak bawa si kecik tu naik keta..
tp lain pula yang jadi, dah sampai klinik boleh pula
suh datang lain next week
nurse xda la.,sibuk la,x cakap awal la..
angin juga PB..
muka PB mmg dah lain..tp dalam ati mmg cakap 
SABAR je la..
apasal  korang xcakap awal2..!
dah la layan nak tak nak! tgk muka kita pun tidak..!

mmg nekad nak buat complaint..
nasib korang la...!

***nyesal pula minta tukar klinik..kalau tidak balik aje chek up anak di kampung...aptb!




nota: kalau bukan sebab anak PB masih kecil mmg tak ingin ku ke sana!!!

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^