//]]>

Nak kurus Cepat

April 08, 2014




3 produk pelangsing badan beracun

selamat petang..

sapa yang tak nak kurus sila angkat tangan...
ok tak nampak pun tanggan korang hehehe
hari nie rata-rata dah hebahkan berkenaan bahaya
ubat kurus di pasaran..
3 jenis yang kat atas tu la..

kesannya mungkin bukan sekarang..bukan juga esok..
tapi satu hari itu
pasti akan nampk kesan sampinggannya..
selain kurus korang juga akan bertambah penyakit..
nak ke??
wahai wanita-wanita sekali...???

sedih juga..bila pagi tadi terbaca satu komen
dari seorang pembaca di FB
katanya
" dia dah makan berbotol-botol xda pun penyakit sawan tu, agaknya org yg makan tu mmg dah ada penyakit sawan kot!siap cakap lagi produk tengah hot..orang melayu memang saja nak jatuhkan orang melayu" (komennya lebih kurang gini la..)

alahai..kesian plak saya dekat orang yg komen gini..
buka lah minda anda..
produk di sahkan ada bahan terlarang..
sudah terang lagikan bersuluh 
(erkk..betul ka aku tulis nie..gasakkk lah...
asalkan korang faham..)

sendiri ingat!
sendiri fikir lah...

just nasihat
sumber: sini



** saya pun ontway nak kuruskan badan (biasalah lepas bersalin kan)..paling utama jaga pemakanan..now on diet + supplement tambahan juga (shaklee)...hope sihat, bersih dan selamat....





nota: walaupun dah larang tapi nak buat juga...sendiri tanggung lah kan...^_^

You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. aah yg de penyakit kena tahu apa isi kandungan ubat tu. takut menjejaskan penyakit yg sedia ada.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. yup diet sihat..kurangkan makanan berminyak lebihkan sayur sayuran..:)

      Delete
  3. lya memang dah sedia kurus..cuma nak ambik ubat gemuk je :D

    ReplyDelete
  4. Nak cari supplemnt tmbh berat pula..

    ReplyDelete
  5. biaq p depa kalau tak nak dengar

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^