//]]>

Realiti Suami Isteri

April 04, 2014




sumber: FB


Nota: agak2 betul ke apa yang tertulis nie??
manusia berubah seiring dengan umurnya atau mmg dah berubah hati??

You Might Also Like

9 pesanan ditinggalkan

  1. Insha Allah... Jika sesorg tu setia dgn Allah... Pasto terjaga hatinya juga...

    ReplyDelete
  2. Jaga hubungan sebaiknya supaya tak terjadi seperti itu,Insyaallah =)

    ReplyDelete
  3. tak pasti lagi la hehe..bab lya tak kawin lagi tpi kebykkan realitinya memang selalu mcm tu

    ReplyDelete
  4. tapi realitinya mmg sebegini..hehehe..cuma mungkin dlm bahasa yg agak lembut la. masing2 masih romantik cuma tidaklah seperti zaman bercinta dan baru kawen..ini mmg realiti kehidupan..

    ReplyDelete
  5. banyak distraction kot sebab tu jadi cenggini. ye la nak fikir hal anak anak, hal hutang piutang campok adok semua tu.. kekadang terlepas pandang...

    ReplyDelete
  6. betul tu..tapi peranan ni masing masing la kena gerakkan.in shaaAllah pasti lagi harmoni kan

    ReplyDelete
  7. semoga dijauhkan dri perkara2 mcm ni. minta doa yg baik2 .. :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^