//]]>

"SUPERMAK"

April 07, 2014

SALAM...

entry di pagi isnin..
no monday blues okay!
feeling happy & sad too...
tapi hidup mesti di teruskan..

yesss! i'm a super MAK
teringat pula drama dekat tv suatu ketika dahulu tu kan..kan
bila dah terasa diri inilah papa & mama
pada ke dua-dua ank kami
macam tak cukup tangan pula nak
handle kedua-duanya..
hujung minggu ari tu en.hubby pula
xdapat datang menjenguk..
lagi lah mencabar diriku ini sebagai seorang yang bergelar "mama"..

bukan nak mengeluh..
cuma berkongsi pengalaman 
PB yang terpaksa berPJJ lagi untuk tahun kedua..
di awal usia kaliff yang baru 3 bulan..
ohh..terpandang muka anak je..sedih & sayu..
masih kecil dan tak tahu apa-apa..
entah kenal ke tidak "papa"..hehehe
tp alhamdulillah kaisara sangat bijak..
dia tahu ke mana "papa" pergi
walaupun sering bertanya
"bila papa nak datang sini"
"bila kita nak balik umah papa"



KADANG2 rasa angin juga bila
si kecil kaisara x mendengar cakap
biasalah budak-budak bila marah fahamnya sekejap aje..
pastu buat lagi apa yang kita larang.
saat begini lah rasa perlunya en.hubby di sisi..
what to do..??
ada hikmah di sebaliknya kan..
moga2 ada masih ada peluang untuk PB bertukar




nota: menulis mampu membuat hatiku gundah menjadi tenang...

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Assalamualaikum kak, semoga dipermudahkan segala urusan kalian. be strong ya ~

    ReplyDelete
  2. sabar byk2...
    moga kesabaran tu akan digantikan dgn ganjaran yg berlipat ganda
    cuma kita x tau bila dapatnya...
    percaya pada ketentuan Allah k ;)
    take care dear...

    ReplyDelete
  3. dugaan d awal berumahtangga kan..bykkan besabar.pasti ada hikmahnya

    ReplyDelete
  4. Hmm... Hebat dugaan tu.. Tpi Allah tahu kekuatan dan kemmpuan kita sbb tu Dia uji begitu..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^