//]]>

TEH AIS

April 08, 2014

sila terliur seketika...hahaha

selamat petang...


entry petang nie ofcoz la berkaitan dengan TEH AIS
mesti dalam hati cakap..
"ala teh ais pun nak cerita kan..kan.."
jgn tipu...
whatever, PB nak cerita juga..sila lah mendengarnya..
masuk bulan ApRIL nie dah hampir 3 bln usia 
kaliff rizqi
bermakna dah 3 bulan juga 
PB makan berpantang
kata nak sihat sokmo..
makanan paling utama kena jaga okay!
tak boleh makan sebarangan
sistem badan kita nie macam masih baru..
ada yang sesuai ada yang tidak sesuai


dah dari hari ke hari..
PB mula terliur & tergoda bila memandang teh ais..
kenapa tak minum aje??

mehh nak story
dalam banyak-banyak air..
lepas je bersalin kaisara dulu
PB mmg xdapat minum TEH..
xkisah la teh o ais or teh panas..
sebab teh nie angin tau...(tau dakkk...)
bila PB minum aje..mula la rasa sebuu aje perut nie..
macam angin sedang main kejar-kejar je dalam perut nie..
sabar je lah..

tp last week punya cerita
tak tahan goodaan "PB oder juga TEH AIS kaw kaw"
perghhhh bila minum nikmatnya terasa sampai ke ulu hati..hahaha

tapi...
tak sampai sejam..!!!
PB terpaksa ulang alik ke tandas
cirit birit terus!
OMG...penangan TEH AIS..sampai ke malam
ke ulang alik masuk tandas..



NOTA: beringat sebelum terkena...minum je la air lain...>_<

You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. hehe dah nasib nak trkena kan kak..minum air masak je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmm..lambat lagi nak boleh minum nampaknya..

      Delete
  2. ala ciannya.. dah la lama tak minum.. dh dapat minum jadi mcm tue pulak yer.. ermm sabar jer la..

    ReplyDelete
  3. patutla mak sedare miza cakap teh tak bleh minum,
    sebab angin rupanya..ooo..baru taw..hehee
    take care akak,tak pasal2 kan cirit2 plak..
    :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yups..mmg angin..tambah2 yg lepas bersalin..

      Delete
  4. Sy mmg x minum teh kecuali teh hijau...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^