//]]>

Tupperware BRANDS

April 07, 2014




salam..


kisah aku dan tupperware
last year ada PB up entry  ttg my koleksi tupperware
xdala banyak pun..
boleh la cukup-cukup makan..
sebab PB nie suka benda yang comel-comel
pluss berwarna-warni..
macam kat bawah nie..




OMG..rasa macam nak pengsan tgk tau..
last week, bosan-bosan tertengok pula
katalog tupperware barands, (tertengok la sangat..!)
memang nak tengok pun..
sebab my frendz dalam FB
dah siap tag-tag lagi...
tuppaware freeze mate yang baru..
no..no..no...patern yang sama warna yang berbeza..
memang jatuh hati lah rasa..
klik sini si penjual tupperware
kalau nak beli & cuci2 mata

tapi...(sedih sekejap)
memandangkan last year dah cakap..
siap janji-janji lagi dengan en.hubby
xnak beli tuppaware lagi..

so, tahun nie kena kotakan janji la kot..hehehe
(ehh..ada kot pula..)
yela..takut terlanggar janji..
(tak baekk tau!)
sebab tahun lepas terambik juga
dua tigaset tupperware..
termasuklah set babies tu..
ofcoz la bekas letak susu tu..hehehe

**hope dapat la tahan napsuuu nak membeli nie..ahahhaha




nota: menang membeli menang memakai....kuikuikui

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. yati pun suke collect tuppaware gak...

    ReplyDelete
  2. lya dulu ahli tupperware & prnah kerja di tupperware..memang byk koleksi comel2 nie lya dpt :D

    ReplyDelete
  3. X pernah beli lagi wpun ramai yg offer...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^