//]]>

10 sahabat yang harus dihargai

June 01, 2014





salam..

semua orang ada kawan kan..
berapa ramai antara kawan-kawan korang yang 
menjadi sahabat sejati..
bak kata zaman moden gini BFF
"best friends foever"

bg PB mudahnya mendapatkan kawan..
sukarnya menjadikan kawan itu sahabat
kerana sahabat adalah teman 
yang mampu berkongsi segala suka duka kita..
ini pendapat PB

dalam bersahabat ada adap2 
yan perlu dalam menjanjikan hubungan persahabtan itu
berkekalan..
jangan lupa ikut tips di atas ekk..
setiap sahabat harus dihargai..
dan bagaimana cara menghargainya..
tepuk dada tanyalah hati korang...

indahnya punya sahabat BFF
dapat berkongsi suka duka bersamakan..
rindu zaman sek
sebab ada ramai BFF...
kini, semua dah bawa haluan masing-masing..
contact pun on-off jer..:(


nota: miss u sahabat sejati...^__^

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. kesiannya saya tak pernah ada bff..semua saya layan sama je..

    ReplyDelete
  2. Btl PB.. kawan ketawa mmg ramai kita boleh dpt... Tp farah bersyukur ada sahabat yg sentiasa ada dalam susah dan senang farah.. =D

    ReplyDelete
  3. Bersahabat kerana Allah pasti indah dan kekal insha Allah...

    ReplyDelete
  4. sahabat sejati sgt sukar dicari..kini dah ada dialah sahabat sejati dulu kini & selamanya en.husband :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^