//]]>

perkembangan kaliff - 6 bulan

July 14, 2014

salam..


alhamdulillah
 dah nak masuk 7 bulan sebenanya
adik kaliff ..yeaahhhh
cepat sungguh masa berlalu..
tak terasa sangat kan..
seronok sebenarnya melihat perkembangan anak

now makin aktif dan sihat..
bambam dah macam tak mampu mama nak dukung hihi
semakin lasak dan aktif tau

kaliff dah boleh merangkak
pecah rekod kakaknya 
sebab dlu kaisara
terus duduk & jalan 
tak merangkak dah..

kaliff pula dah merangkak & nk duduk dah
tapi peringkat percubaan la..
duduk pun senget2 la lagi..hehe

kesian pun ada sebab peringkat nie
semua dia nak cuba
asyik terjatuh je..
kejap2 nangis..kejap2 nangis..

anak-anak...sabar je mama melayan kerenahmu..
nasib punya kesabaran yang tinggi..
sekarang waktu berbuka pun 
kelam kabut sikit
sambil makan..sambil mengejar kaliff..
yang merangkak tah ke mana-mana..bawah meja kerusi semua dia masuk...^__^









nota: alhamdulillah..seronoknya melihat perkembangan anak-anak di depan mata sendiri...






You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. comelnye khaliff..suka tengok dia..semoga terus sihat ye khaliff

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    *tertiba teringin nak ada anak kecik lagi..hehehe

    ReplyDelete
  3. uishhh tembamnya comel mcm nak gigit2 kehekeh

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^