//]]>

sembang pagi

July 22, 2014

selamat petang


memandangkan aidilfitri yang semakin hampir..
dapur rumah PB pun dah tak berasap..
sebab mood raya je yang ada..
mood nak masak dah ke laut..hehe
tiap2 petang singgah cari nasi bungkus juga..
oppss...gerai yang buat PB sakit perut dulu
dah pun di blacklistkan..

alhamdulillah
masih ada gerai yang sesuai dengan perut dan tekak PB..
korangg macam mana plak??
masih berkampung di dapur ke??hehe


malam nie dah nak mula packing barang..
nak balik kampung jumaat nanti
yeaahhh...
semangat giler tau..
nak kemas rumah siap2..
cuci-cuci baju apa yang patut kan..
seminggu cuti nanti umah berhabuk giler..

jom balik kampung....
vrrooommmm...vrooommmmm





You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. Wah dh semangat nk raya dh nie.. farah masih dok bersilat kt dapur lagi.. tapi idok ler masak hebat pun..cukup la utk kami anak beranak.. =D

    ReplyDelete
  2. jom..jom balik kampung.. ros balik esok petang :) cuti semniggu jugak :)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^