//]]>

Berat Badan Turun

August 07, 2014

salam...


alhamdulillah syukur..bulan puasa ari tu mmg ada pasang niat sambil puasa nk kurangkan berat badan juga..means control pemakanan la masa bln puasa aritu..sebab ada banyak helai jeans n bj kurung yang semakin ketat dan sendat..almaklum la beranak kecil nie..lemak-lemak degil pun mmg bertambah la kan..susahnya nk buang lemak degil nie..mmg kadang paksa juga perut berlapar..


now, happy sekejap masa hampir akhir ramadhan PB timbang mmg berat trn la sikit..waaupun tak banyak tp..suar jeas PB dah boleh di tutup kemas..opsss..actually buncit di perut dah semakin susut..haahahaha
sebb tu boleh pakai balik jeans lama..berat dah kembali ke asal sebelum preggy anak ke dua nie..yahoo..bestnya..

nak target pakai boleh pakai balik baju kebaya yang lama je..blom kesmpaian lagi..kononnya raya ari tu nak pakai..sekali rasa macam tak yakin jer..so, simpan untuk raya haji akan datang nanti la..hope makin susut lagi badan nie..^__^


nota: en.hubby cakap macam tak xder perubahan jer..-__- sobsobsob...


You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. inshaaALLAH yakin boleh!!

    slmt hari raya sis..

    ReplyDelete
  2. miza pun turun sikit masa puasa tapi lepas raya naik balik..hahahaa -..-''

    ReplyDelete
  3. sy un bajet trun tp xde sape pun yg tegur kata dh nmpk kurus ke... hehe

    ReplyDelete
  4. sbb dia selalu tgk kita kot.tu sbb dia x pasan pun.hehehe.tahniah!

    ReplyDelete
  5. ok la tu lya plak tak plak naik2 badan dah terbalik plak kita hheee

    ReplyDelete
  6. hahahaha...MV skg tgh maintain...tp hubby pula dok cakap MV kurus...hahaha

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^