//]]>

Cuti Hari Malaysia

September 16, 2014

SALAM..

selamat bercuti u'oollss..
cuti-cuti pun saya nak buat juga entry
kerana dahku cuma berada di rumah aje..
almaklum lah en.hubby jauh dimata dekat di hati..hehe
hujung minggu kan dah habiskan masa bersama..
so, today stay at home only..!

OMGGGG..bosan la juga..
tp anak2 tersayang kan ada hiburkan hatiku..
alhamdulillah..
happy-happy kan diri..
hari nie nak mendobi baju sampai lebammm...hahaha
sebab hujung minggu berjalan tak ingat doooniaaaa..
baju berbakul la jawabnya..

harap-harap tidak lah  hujan seharian hari ini..
i'ooullss nak ambik kesempatan nak ucapkan
selamat hari bercuti....
selamat HARI MALAYSIA..
DI sini LAHIRNYA seBUAH CINTAAAA...
and SElamat bercuti SEKOLAH>>LAHH>>LAHH


nota: saya sayang negara saya...MALAYSIA tanah AIRKU....^_^

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Selamat Hari Malaysia..
    MJ pun semalam cuti tak buat apa, cuma buat kek je :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Malaysia Permatabiru! ^^,
    Kite pun duk umah jer semalam.. Hubby kedemaman.. Kesian..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Malaysia ^_^*.
    Saya pon bersantai je kat rumah..banyak kerja yang perlu dilakukan ^_^*

    ReplyDelete
  4. bab mendobi baju sampai lebam la ku paling tk suka...hehhee

    ReplyDelete
  5. huhu..lya bru msuk keje arini.. cuti direct dr hari malaysia tu

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^