Jalan-Jalan Merdeka - Cameron Higlands

September 15, 2014



salam..


entry tertangguh
jalan-jalan merdeka ari tu
we'ouullss jenjalan cameron lagi...lagi..dan lagi...
second time for this year 2014
mentang-mentang la cameron dekat kan..

kali nie naik atas sana
sehari sebelum merdeka
kononnya nak elakkan jem!
akhirnya jem juga..
cuma tak la seteruk last year 
masa hari merdeka kami pergi..

last minute plan..
mmg tak tido sana pun..
saja nak ambik angin cameron..
pergi pun dah tengah hari petang dah memecut turun..
saya ajak en.hubby masuk LAVENDER GARDEN aje..
sebab last year pergi
kaliff Rizqi masih dalam perut..hehe
kali nie pergi dia ketidoran la pulak..
letihh la tu..huhuhu

tak da banyak gambar nak di kongsikan..
beberapa keping aje yang sempat di ambil
hujan la u'oollss..
sejuk giler..
kesian my baby kaliff 
dah la pakai seluar jeans pendek aje..

kami sempat juga terjah old town
untuk lunch..
dekat mall yang baru nak buka tu..
service tiptop la..
sebab baru lagi kan..hehe



mereka penyeri Hidup saya..dua orang lagi tu anak sedara saya..ikut juga..:)





wow..seronoknya naik buai atas nie..lalalala


nota: Next nak share PIc "jenjalan Teluk Batik" pula semalam punya kisah..hehehe


You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. Belum pernah sampai Cameron Highland.. Huhu.. Padahal bukannya jauh mana pun.. Nanti nak kena heret hubby pegi nih.. Hehe..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  2. bestnyer jln2 kat cameron..tringin gk nk kesana..bila la ade rezeki

    ReplyDelete
  3. Bestnyer Kemeren.. :)
    MJ insyaaAllah paling cepat hujung tahun ni akan naik sana sekali lagi tahun ni :D

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^