//]]>

kaliff Rizqi 10 bulan

October 30, 2014

salam..


selalu terlupa nak up entry tentang my baby yg ke dua
entry terdahulu tentang kaliff baca  sini 
now dah 10 bulan..
dah BOLEH BERJALAN
yahooooo...
seronoknya kaliff bukan main lagi..
nak mengejar-ngejar..kakaknya
cepat kan kaliff berjalan
gigi pun dah ada 2 batang di bawah
lagi 2 batang di atas baru keluar..hihihi

lepas nie kna tahan la..
dah mula nak belajar mengigit kakaknya..hahaha
dah pandai nak berebut barang..
kalau dia pegang jangan harap lah
nak ambik balik..
nakk pula bantal busyukk kakaknya..
suka tau dia usik kaisara..hahaha
kesian plak dekat kaisara..^_*






betul la cakap orang
nak besarkan anak lelaki dan perempuan mmg ada bezanya
lasak sikit adik kaliff nie..
daripada kakaknya..
cakap pun xberapa nak boleh lagi..
tapi dah pandai nak main dengan kakak
dah belajar nak berlari..

dah faham sikit-sikit
yang papa dia mmg selalu xda..sobsobsob.. :'(
PJJ kan..
anak pun kna berjauhan juga
kesian kan..
mudah-mudahan anak kecil ini memahami..

esk nak bawa si kecil timbang
entah berapa la ekk berat badannya..
last jumpa misi masa bulan ogos selepas  raya hari tu..
semangat sikit kaliff nie..



nota: anak saya dua-dua demam..alhamdulillah kaliff dah ok..tgl kaisara je..sedihh tgk ank tak bermaya..:(






You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Assalam PB,
    tabah betoi PB PJJ ngan hubby
    iols ni nampak jer ganaih tapi bab2 PJJ memang surrender..
    Comei toi la boboboy PB he3

    ReplyDelete
  2. Sdr x sdr dah bsr dah Ank pb..alhamdulilah rezki pb

    ReplyDelete
  3. cptnya dia jln...Aqil setahun br jalan

    ReplyDelete
  4. yeah boleh geng dgn syamimi..syamimi pun dah pandai jalan..sibuk dok ikut abg kakak main....cakap dah boleh sikit2,,,,hi khalis nak kawan tak dgn mimi

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^